http://www.logico-kontenery.pl/



AKTUALNOŚCI

WYNAJEM POWIERZCHNI MAGAZYNOWEJ 
W KONTENERACH NA NASZYM PLACU


 Jeżeli mają państwo pytania prosimy o kontakt.

 

 

 

& więcej -»

LOGICO - sprzedaż, wynajem i transport kontenerów magazynowych i morskich

Firma LOGICO - Logistyka Kontenerowa Spółka z o.o., istnieje na rynku od 1999 roku. W tym czasie udało nam się zdobyć ogromne doświadczenie, nawiązać interesujące kontakty biznesowe oraz wypracować odpowiednie metody działania. Lata praktyki pozwoliły nam jasno określić kierunek rozwoju. Obecnie zajmujemy się sprzedażą, wynajmem oraz transportem kontenerów morskich i innych. Są one składowane w Gdańsku oraz na placach znajdujących się na terenie Polski. Obsługujemy klientów z województwa pomorskiego jak i innych regionów kraju oraz zza granicy. W naszej ofercie znajdą Państwo kontenery magazynowe i morskie doskonale nadające się do transportu wodnego oraz lądowego. Główna siedziba naszej firmy mieści się Sopocie, ale działalność operacyjna jest prowadzona w Biurze Portowym, znajdującym się w Gdańsku w sąsiedztwie GTK. Produkty znajdujące się w naszej ofercie można obejrzeć w dziale Sprzedaż.

 

Oferta firmy Logico:

Sprzedaż

Prowadzimy sprzedaż kontenerów różnych typów i wymiarów. W naszej ofercie znajdą Państwo zarówno nowe, jak i używane kontenery morskie oraz magazynowe do transportu lądem i wodą, składowania bądź na dowolne inne cele klientów.więcej...

Wynajem

Oferujemy wynajem kontenerów na wyjątkowo korzystnych warunkach. Udostępniamy w pełni sprawne kontenery używane, a ofertę kierujemy do klientów indywidualnych i firm bez umów na wynajem kontenerów oraz do przedsiębiorców z branży spedycyjnej i transportowej. więcej...

Transport

Zapewniamy kompleksową obsługę w zakresie kontenerów. Proponując sprzedaż oraz wynajem zapewniamy także transport kontenerów. Posiadamy własny pojazd wyposażony w dźwig HDS. Ponadto oferujemy usługi wspierające spedycję ładunków skonteneryzowanych oraz transport towarów ponadgabarytowych. więcej...

 

 

 

INNE USŁUGI z zakresu obrotu kontenerowego:

  • doradztwo i konsulting,
  • usługi przedstawicielskie i agencyjne,
  • pośrednictwo przy dzierżawie cystern,
  • usługi składowania i remontu sprzętu,
  • sprzedaż systemów zabezpieczeń,
  • sprzedaż części zamiennych do kontenerów chłodniczych,
  • transport kontenerowy morski,
  • pośrednictwo przy sprzedaży poszczególnych rozwiązań.

 

Transport kontenerów morskich i magazynowych

Rozszerzyliśmy naszą ofertę o transport kontenerów morskich. O kompleksowości naszej oferty świadczy możliwość wynajmu tego rodzaju produktów, których przeznaczeniem jest spedycja morska oraz magazynowa. Posiadamy w tym zakresie bardzo bogate doświadczenie i dajemy możliwość wyboru spośród wielu ciekawych rozwiązań.

Proponujemy:

  • lądowy transport na obszarze całego kraju,
  • przewóz kontenerów morskich w każdym kierunku geograficznym,
  • spedycja ładunków ponadgabarytowych i ciężkich,
  • kompleksową obsługę ładunków skonteneryzowanych w eksporcie i imporcie.

 

 

Ograniczenie maksymalnej wagi towaru dla kontenera:

  • 20 ft – wynosi 21 ton
  • 40 ft / HC – wynosi 22 tony
  • 20 Reefer – wynosi 21 ton
  • 40 Reefer – wynosi 22 tony
  • 40 HC Reefer –wynosi 21 ton

Wśród świadczonych przez nas usług znajduje się również spedycja ładunków pełnokontenerowych oraz drobnicowych z wykorzystaniem pojazdów plandekowych. W tym przypadku limit wagowy wynosi 24 tony.

Podane limity dotyczą wagi ładunku przeznaczonego do przewozu, wraz z opakowaniem. Należy mieć to na uwadze w szczególności przy pakowaniu towarów na palety, które podnoszą masę ładunku.

 

 

Mając na uwadze zaostrzone kontrole Inspekcji Transportu Drogowego (ITD), a co za tym idzie rygorystyczne egzekwowanie przez inspektorów przepisów ruchu drogowego, w szczególności co do nacisków na oś pojazdów przewożących towary, zastosowanie się do powyższych ograniczeń wagowych pozwoli pomyślnie przejść kontrolę i zrealizować w pełni usługę. Zignorowanie obowiązujących limitów wagowych wiąże się z wysokimi karami pieniężnymi i poważnymi sankcjami administracyjnymi, które nakładane są na przewoźników, spedytorów oraz jednostki odpowiedzialne za załadunek.

 

 

W przypadku ładunku ponadnormatywnego wykraczającego poza wskazane limity konieczne jest wykupienie właściwych zezwoleń, co wymaga ponoszenia dodatkowych wysokich kosztów, które zobligowany jest pokryć zleceniodawca. W związku z tym zalecamy rozważenie zastosowania się do obowiązujących ograniczeń wagowych na etapie przygotowywania kontraktów handlowych w zakresie importu i eksportu kontenerów z oraz do Polski.

Należy mieć na uwadze także normy i przepisy prawa w zakresie spedycji kontenerów na terenie innych państw, jeśli realizują Państwo usługę "door to door". Konieczne jest przeanalizowanie ograniczeń wagowych w kraju docelowego miejsca transportu morskiego, ponieważ limit mogą znacząco odbiegać o wskazań obowiązujących w Polsce i na terenie Unii Europejskiej.