szybki
kontakt

586213309

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

> Spedycja

Transport kontenerów morskich i magazynowych

Rozszerzyliśmy naszą ofertę o transport kontenerów morskich. O kompleksowości naszej oferty świadczy możliwość wynajmu tego rodzaju produktów, których przeznaczeniem jest spedycja morska oraz magazynowa. Posiadamy w tym zakresie bardzo bogate doświadczenie i dajemy możliwość wyboru spośród wielu ciekawych rozwiązań.

 

Proponujemy:

  • lądowy transport na obszarze całego kraju,
  • przewóz kontenerów morskich w każdym kierunku geograficznym,
  • spedycja ładunków ponadgabarytowych i ciężkich,
  • kompleksową obsługę ładunków skonteneryzowanych w eksporcie i imporcie.

 

Ograniczenie maksymalnej wagi towaru dla kontenera:

  • 20 ft – wynosi 21 ton
  • 40 ft / HC – wynosi 22 tony
  • 20 Reefer – wynosi 21 ton
  • 40 Reefer – wynosi 22 tony
  • 40 HC Reefer –wynosi 21 ton

 

Transport kontenerów morskich i magazynowych

 

Wśród świadczonych przez nas usług znajduje się również spedycja ładunków pełnokontenerowych oraz drobnicowych z wykorzystaniem pojazdów plandekowych. W tym przypadku limit wagowy wynosi 24 tony.

Podane limity dotyczą wagi ładunku przeznaczonego do przewozu, wraz z opakowaniem. Należy mieć to na uwadze w szczególności przy pakowaniu towarów na palety, które podnoszą masę ładunku.

Mając na uwadze zaostrzone kontrole Inspekcji Transportu Drogowego (ITD), a co za tym idzie rygorystyczne egzekwowanie przez inspektorów przepisów ruchu drogowego, w szczególności co do nacisków na oś pojazdów przewożących towary, zastosowanie się do powyższych ograniczeń wagowych pozwoli pomyślnie przejść kontrolę i zrealizować w pełni usługę. Zignorowanie obowiązujących limitów wagowych wiąże się z wysokimi karami pieniężnymi i poważnymi sankcjami administracyjnymi, które nakładane są na przewoźników, spedytorów oraz jednostki odpowiedzialne za załadunek.

W przypadku ładunku ponadnormatywnego wykraczającego poza wskazane limity konieczne jest wykupienie właściwych zezwoleń, co wymaga ponoszenia dodatkowych wysokich kosztów, które zobligowany jest pokryć zleceniodawca. W związku z tym zalecamy rozważenie zastosowania się do obowiązujących ograniczeń wagowych na etapie przygotowywania kontraktów handlowych w zakresie importu i eksportu kontenerów z oraz do Polski.

Należy mieć na uwadze także normy i przepisy prawa w zakresie spedycji kontenerów na terenie innych państw, jeśli realizują Państwo usługę "door to door". Konieczne jest przeanalizowanie ograniczeń wagowych w kraju docelowego miejsca transportu morskiego, ponieważ limit mogą znacząco odbiegać o wskazań obowiązujących w Polsce i na terenie Unii Europejskiej.

 

W celu zapewnienia maksymalnej wygody użytkowników przy korzystaniu z witryny ta strona stosuje pliki cookies. Szczegóły w naszej Polityce prywatności.
Kliknij "Zgadzam się", aby ta informacja nie wyświetlała się więcej.